Merhaba değerli arkadaşlar , bu makalede Dell’in yazılımı olan SupportAssist uygulamasının kurulumunu,çağrı oluşturmayı ve sunucu eklemeyi anlatacağım.

SupportAssist Enterprise , sistemin hata durumunda otomatik olarak çağrı açmasına yarayan bir yazılımdır. Dell’in kullanımı kolay olan bu proaktif destek sistemi arızaları daha kısa sürede tespit edilmesini sağlayıp sorunu çözme sürecini hızlandırır. Dell EMC kullananlar bu yazılımı kullanabilir , ancak otomatik kayıt açma özelliği sadece  Prosupport ve ProSupportPlus anlaşmalı olan ürünleri kapsamaktadır.

Sunucumuzda Install diyerek kuruluma başlıyoruz.

Next diyerek devam ediyoruz.

Sözleşmeyi kabul ediyoruz. Install diyerek kurulama başlıyoruz.

Kurulumumuz tamamlandı.

Uygulamamıza giriş yapıyoruz.

SupportAssist’e kayıt oluyoruz.

 

Burada bilgilerimizi doldurup next diyerek devam ediyoruz.

Registration işlemimizin tamamlanmıştır.

Otomatik çağrı oluşturmayı bağlantısını test etmek için admin/SupportAssist Enterprise Test tıklayarak , açılan sayfada case creation seçerek Run Tests yapabiliriz.

 

Yine sol üst taraftan admin seçip / network connectivity’den bir kesinti olup olmadığını status’dan bağlantı testini kontrol edebiliriz.

Yeni cihaz eklemek için, Devices/View Device dedikten sonra ekli cihazlar gelecektir.

Yeni eklemek için , add device diyerek yeni bir cihaz da ekleyebiliriz.

 

Başarılı bir şekilde cihazımızın eklendiğini göreceksiniz.

 Otomatik açılan çağrıları  sol üstte bulunan cases’dan görebilirsiniz. SupportAssist Enterprise ara yüzünden açık olan çağrılarla ilgili uygulayabileceğiniz işlemlerde , 24 saat için çağrı aktivitelerini askıya alabilirsiniz , aktivitileri tekrardan başlatabilir ve çağrıyı sonlandırabilirsiniz.