vSphere 7.0 Support, VMware desteği aldığımızda teknik destek ekibi sizden ,yaşadığımız problemin çözümü için host’larımızın günlük log dosyalarını istemektedir.  Bu dosyaları doğrudan vSphere Web Client’tan yüklemek mümkündür.

VMware vSphere 7.0 giriş yapıyoruz.

Resim 1

vSphere Client giriş yaptıktan sonra Menü > Administration > Support > Upload File To Service Reguest bölümüne geldikten sonra bizlere erişim yapacağımız linki göstermektedir.

Resim 2

Buradan yüklemek istediğiniz dosyayı seçebilir ve SR referans numarasını girebilirsiniz.

Resim 3

VMware teknik destek ekibinden size iletilen id ile beraber Choose File’dan dosyamızı yüklüyoruz.

Resim 4

Yükleme işleminin başarılı olması için vCenter’ınızın “https: //*.vmware.com: 443 /” adresine internet erişimi olması gerektiğini unutmayın.