SupportAssist Enterpise ; sistemin hata durumunda otomatik olarak çağrı açmasına yarayan bir yazılımdır(ProSupport/ProSupportPlus anlaşmasında geçerlidir). Dell’in kullanımı kolay olan bu proaktif destek sistemi arızaları daha kısa sürede tespit edilmesini sağlayıp sorunu çözme sürecini hızlandırır.

Tüm Dell EMC müşterileri yazılımı ücretsiz olarak indirebilirler. Otomatik kayıt açma özelliği sadece ProSupport/ProSupportPlus garanti kapsamında olan ürünler için mevcuttur.
Verimliliği gelişmektedir, Çok çaba gerektiren manuel rutinlerin yerine otomatik desteği getirir.
Çözüm sürecini hızlandırmaktadır aynı zamanda Dell uzmanlarından uyarılar, otomatik vaka oluşturma ve proaktif iletişim elde edilebilir.

SupportAssist Kayıt İşlemleri Tamamlandığı Durumda;

Resim 1

Destekli Olan İşletim Sistemleri;

•Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1 Standard, Enterprise y Datacenter
•Microsoft Windows Server 2008 SP2 Standard, Enterprise y Datacenter
•Windows Server 2012 R2 Standard y Datacenter
•Windows Server 2012 Standard, Essentials y Datacenter
•Windows Server 2016 Standard, Essentials y Datacenter
•Small Business Server 2008 Essentials y Standard
•Small Business Server 2011 Essentials y Standard

https://www.dell.com/support/home/tr/tr/trdhs1/drivers/driversdetails?driverid=6yr8v   linkinden Dell EMC SupportAssist Enterprise yazılımını indirdikten sonra sunucumuza kuruluma başlıyoruz.

Resim 2

Karşımıza SupportAsist Enterprise Installer sayfası gelecektir , next diyerek devam ediyoruz.

Resim 3

I Agree diyerek sözleşmeyi kabul ediyoruz ve devam ediyoruz.

Resim 4

Kurulum başlamış oluyor. Ortalama 6-7 saniye de kurulum tamamlanmaktadır.

Resim 5

Finish diyerek kurulumu sonlandırıyoruz.

Resim 6

Yazılımımıza giriş yapıyoruz.

Resim 7

SupportAssist’e kayıt oluyoruz.

 

Resim 8

Burada bilgilerimizi doldurup next diyerek devam ediyoruz.

Resim 9

 

Registration işlemimizin tamamlanmıştır.

Resim 10

Otomatik çağrı oluşturmayı bağlantısını test etmek için admin/SupportAssist Enterprise Test tıklayarak , açılan sayfada case creation seçerek Run Tests yapabiliriz.

Resim 11

Yine sol üst taraftan admin seçip / network connectivity’den bir kesinti olup olmadığını status’dan bağlantı testini kontrol edebiliriz.

Yeni cihaz eklemek için, Devices/View Device dedikten sonra ekli cihazlar gelecektir.

Resim 12

Yeni eklemek için , add device diyerek yeni bir cihaz da ekleyebiliriz.

Resim 13

Başarılı bir şekilde cihazımızın eklendiğini göreceksiniz.

Resim 14

Otomatik açılan çağrıları  sol üstte bulunan cases’dan görebilirsiniz. SupportAssist Enterprise ara yüzünden açık olan çağrılarla ilgili uygulayabileceğiniz işlemlerde , 24 saat için çağrı aktivitelerini askıya alabilirsiniz , aktivitileri tekrardan başlatabilir ve çağrıyı sonlandırabilirsiniz.

Log toplama opsiyonları

Kayıt İşlemlerin Tamamlandığı Durumda : Loglar otomatik olarak Dell EMC’ye gönderilmektedir.
Kayıtlı İşlemlerin tamamlanmayan SAE kullanımında logları manuel olarak Dell EMC’ye göndermelisiniz.

Devices / Cihazlarımı seçerek Collections kısmından görebiliriz.

Resim – 15

 

En kısa örneği ; SupportAssist’i indirip, Kurulumu tamamlayıp,Kayıt İşlemlerini Tamamlayın. Test Çağrı Oluşturup , Diğer Cihazlarınızı Ekleyebilirsiniz.