VMware desteği aldığımızda teknik destek ekibi sizden ,yaşadığımız problemin çözümü için host’larımızın günlük log dosyalarını istemektedir.  Bu dosyaları doğrudan vSphere Web Client’tan yüklemek mümkündür.

VMware vSphere 7.0 giriş yapıyoruz.

Resim 1

vSphere Client giriş yaptıktan sonra Menü > Administration > Support > Upload File To Service Reguest bölümüne geldikten sonra bizlere erişim yapacağımız linki göstermektedir.

Resim 2

Buradan yüklemek istediğiniz dosyayı seçebilir ve SR referans numarasını girebilirsiniz.

Resim 3

VMware teknik destek ekibinden size iletilen id ile beraber Choose File’dan dosyamızı yüklüyoruz.

Resim 4

Yükleme işleminin başarılı olması için vCenter’ınızın “https: //*.vmware.com: 443 /” adresine internet erişimi olması gerektiğini unutmayın.